zti recharge - complaint zti recharge

Posted on Tuesday, December 31st, 2013 at 6:53am CST by sandeep chauhan

Product: zti recharge

Company: zti recharge

Location: Company Name ZTI Recharge Company City Noida Company Address New Ashok Vishar,Near Metro Stations
NOIDA, NEW ASHOK VISHAR,, Near Metro Stations, IN

URL: www.ztirecharge.com

Category: Internet Services

Sir,

I have taken the retailer ship from zti recharge of Rs.1000 but the company has not activate my account after that file a compaint on consumer forum ,they have made call to the company after this company has activated my acoount.

After activating the account there is provision for transferring the amount in the company account that amount is updated in online account and use that amount for recharging any mobile.I have transffer amount many times that was updated and I recharged mobiles.

I have used this service for one years after that I have trasfer amount Rs.1000 on 13 oct 2013 for recharging the mobile but company has not update this amount in my account.I have sent many emails to the company but company has not solve my problem I have made many calls to the company they told me that they are lookin g in the matter after some time they are not receiving my calls.

Copany details are as below

Contact Number

8092149701

Email

[email protected]

Please guide me to get back my amount and if that company is fraud to block such companies.

Thank you


19 Comments

Post a Comment

Business Reply  Amit G., 2013-12-31, 11:16AM CST

Dear Sir,

Please Provide us Your User Name,Or Mobile Number So I can Find Your Details On Our Records.

You can also send date of transaction which was not credited,

You Can Also Mail us @ [email protected]

or you may call us @ 08092149701

If Your are Our Competitor Company or Blame us fake then we will take legal action against you.

Amit G., 2013-12-31, 09:53AM CST

Hi to ALL,

It,s nice to see the feedback about our services through your post. But we are not able to identify, who you are so we can?t help you out or address your issue precisely. That?s why we are writing in general and address every one.

If you are our genuine customers and not doing these things purposefully to detouring our company image, Please come up publicly with your user name and your connecting domain so that everybody should see and have trust on your allegations.

Please share your contacts number or email ID so that the company officials or the users who is planning to enter in recharge business should contact you or at least believe you.

By believing that you are our genuine customers we are updating our support escalation matrix here so that you should benefited.pleas find the link below for esclation matrix:

http://www.zeetekindia.com/support

Also share the transactions ID on which you are calming that you are not getting any refund, so that we can give you explanations on that publicly or you have some emails through which you communicate your problem to the company, please share that with all viewers of this post.

Your second allegation regarding margin:

A s we are not dealing in lapoo systems or modem based services , so please don?t compare our margins with that because it?s legal. We are also educating our customers regarding that at the time of sales.

If anyone have any query or need any further clarification or want to share their views can mail on [email protected] or can directly mail on under signed .

Humble request to our competitors and allegations makers please come up with proof or believe in Healthy and fair competition .

?Compete with innovations not allegations?

???-

Thanks & Regards

Amit Gupta

[email protected]

+91 8092149701

sandeep chauhan, 2013-12-31, 03:34PM CST

my id is sandy8506 and my transaction date is 13 cot 2013.

for last few days you have not attending my call.before few day you have attend my teo or three calls and reply that you are processing the updation but still you have not taken any action.

IMy name is sandeep chauhan and I am posted in bidar karnatka. today I have also made call on your no 8092149701 approximately 100 times but you have not attend my call and not take any action.

tor public information I have already complain thei matter on www.ztireacharge.com and raise many support ticket. if everything were right I do'nt compaint here.

sandeep chauhan, 2013-12-31, 03:38PM CST

here I am attaching my bank statement also for all knowledge********************************************************************************************************************************************************************************************

Date Narration Chq./Ref.No. Value Dt Withdrawal Amt. Deposit Amt. Closing Balance

******** ********************************** ************ ******** ****************** ****************** ******************

01/10/13 SALARY-AIR FORCE 0000000000043132 01/10/13 19,300.00 22,145.43

01/10/13 46101065/PAYUGROWTHWAYSTRADIN 0000001001163240 01/10/13 1,216.00 20,929.43

04/10/13 NWD-5326760200028459-JAISALMER 0000000000004044 05/10/13 400.00 20,529.43

06/10/13 NWD-5326760200028459-JAISALMER 0000000000004568 06/10/13 500.00 20,029.43

07/10/13 47346066/PAYUGROWTHWAYSTRADIN 0000001007225659 07/10/13 1,216.00 18,813.43

09/10/13 REF-PAYUGROWTH-46101065-01/10/13 000000000000000 09/10/13 1,216.00 20,029.43

12/10/13 NWD-5326760200028459-JAISALMER 0000000000006182 13/10/13 400.00 19,629.43

13/10/13 01862000021687 -TPT-ZTI 00000933606390A1 13/10/13 1,000.00 18,629.43

18/10/13 NWD-5326760200028459-JAISALMER 0000000000007845 19/10/13 1,000.00 17,629.43

20/10/13 MHDF3140540367/BSNL BILLDESK 0000001020202053 20/10/13 49.00 17,580.43

20/10/13 MHDF3140543651/BSNL BILLDESK 0000001020202438 20/10/13 50.00 17,530.43

20/10/13 MHDF3140559528/BSNL BILLDESK 0000001020204342 20/10/13 50.00 17,480.43

23/10/13 NWD-5326760200028459-JAISALMER 0000000000009241 24/10/13 500.00 16,980.43

25/10/13 ECS D-IILECS-SUNDARAM MF-TXSD2398818 0000002110868351 25/10/13 1,000.00 15,980.43

27/10/13 NWD-5326760200028459-JAISALMER 0000000000000327 27/10/13 2,000.00 13,980.43

27/10/13 MHDF3147670018/BSNL BILLDESK 0000001027210254 27/10/13 55.00 13,925.43

27/10/13 MHDF3147676675/BSNL BILLDESK 0000001027211031 27/10/13 55.00 13,870.43

sandeep chauhan, 2013-12-31, 03:42PM CST

These are my email Which I sent to ztirecharge.con

Sir,

I have made payment of Rs.1000 on 13/10/2013/ 11:10:56 AM. is not updated till today.

I have also already complaint this matter but no action is taken by you.

plz look in to the matter and take adequate action as soon as possible

for your reference I am attaching here my account statement.

thank you

[Excel]

Sandeep Chauhan <[email protected]>

Dec 26 (5 days ago)

to info

Sir,

I have made payment of Rs.1000 on 13/10/2013/ 11:10:56 AM. is not updated till today.

I have also already complaint this matter but no action is taken by you.

plz look in to the matter and take adequate action as soon as possible

my id is sandy8506(24925)

Sandeep Chauhan <[email protected]>

Dec 27 (4 days ago)

to info

what is matter?????????????????????

Sandeep Chauhan <[email protected]>

Dec 27 (4 days ago)

to info

don't understand friendly language?????????????????????????????

sandeep chauhan, 2013-12-31, 03:43PM CST

Dec 3

to info

Sir,

I have made payment of Rs.1000 on 13/10/2013/ 11:10:56 AM. is not updated till today.

I have also already complaint this matter but no action is taken by you.

plz look in to the matter and take adequate action.

thank you

sandeep chauhan, 2013-12-31, 03:45PM CST

Sir,

I have made payment of Rs.1000 on 13/10/2013/ 11:10:56 AM. is not updated till today.

I have also already complaint this matter but no action is taken by you.

plz look in to the matter and take adequate action.

for your reference I am attaching the my account statement.

thank you

[PDF]

sandeep chauhan, 2013-12-31, 03:48PM CST

I have also sent this matter to ztirecharge.com

Business Reply  Amit G., 2014-01-04, 03:00PM CST

Dear Sandeep,

Your Issue Has been Resolve at Our End Kindly Check Your Account Balance,Same Balance has been Update.

Due to Wrong Update at your End Our Account team were put in processing of your Payment.

Now Check Your Account and enjoy our hassle free Services.

CHECK BELOW TRANSACTION DETAILS

1 03/01/2014 08:33:50 PM Mobile Recharge Credit 0 1000

2 23/08/2013 03:50:45 PM Mobile Recharge Credit 0 1000

3 06/08/2013 11:56:23 AM Mobile Recharge Debit 0 6300

4 06/08/2013 11:55:06 AM Mobile Recharge Credit 0 7000

5 24/07/2013 11:01:39 AM Mobile Recharge Credit 0 2000

6 05/07/2013 10:46:34 AM Mobile Recharge Credit 0 900

7 29/05/2013 06:14:06 PM Mobile Recharge Credit 1000 1000

8 24/04/2013 03:26:53 PM Mobile Recharge Credit 1000 1000

9 23/03/2013 02:43:31 PM Mobile Recharge Credit 1000 1000

10 01/03/2013 06:15:25 PM Mobile Recharge Credit 3000 3000

Business Reply  Amit G., 2014-01-04, 02:59PM CST

Hi to ALL,

It,s nice to see the feedback about our services through your post. But we are not able to identify, who you are so we can?t help you out or address your issue precisely. That?s why we are writing in general and address every one.

If you are our genuine customers and not doing these things purposefully to detouring our company image, Please come up publicly with your user name and your connecting domain so that everybody should see and have trust on your allegations.

Please share your contacts number or email ID so that the company officials or the users who is planning to enter in recharge business should contact you or at least believe you.

By believing that you are our genuine customers we are updating our support escalation matrix here so that you should benefited.pleas find the link below for esclation matrix:

http://www.zeetekindia.com/support

Also share the transactions ID on which you are calming that you are not getting any refund, so that we can give you explanations on that publicly or you have some emails through which you communicate your problem to the company, please share that with all viewers of this post.

Your second allegation regarding margin:

A s we are not dealing in lapoo systems or modem based services , so please don?t compare our margins with that because it?s legal. We are also educating our customers regarding that at the time of sales.

If anyone have any query or need any further clarification or want to share their views can mail on [email protected] or can directly mail on under signed .

Humble request to our competitors and allegations makers please come up with proof or believe in Healthy and fair competition .

?Compete with innovations not allegations?

???-

Thanks & Regards

Amit Gupta

+91 8092149701

sandeep chauhan, 2014-01-03, 09:25PM CST

thank you sir

now zti recharge updated my payment on my accountnow I have no problem with compaqny

but it should be same in future.

Ravinder K., 2014-02-12, 03:47AM CST

roduct: zti recharge

Company: zti recharge

Location: Company Name ZTI Recharge Company City Noida Company Address New Ashok Vishar,Near Metro Stations

NOIDA, NEW ASHOK VISHAR,, Near Metro Stations, IN

URL: www.ztirecharge.com

Category: Internet Services

Sir,

I have taken the retailer ship from zti recharge of Rs.1000.

After activating the account there is provision for transferring the amount in the company account that amount is updated in online account and use that amount for recharging any mobile.I have transffer amount many times that was updated and I recharged mobiles.

I have used this service for one years after that I have trasfer amount Rs.1000 on 06 Feb 2014 for recharging the mobile but company has not update this amount in my account.I have sent many emails to the company but company has not solve my problem I have made many calls and SMS to the company but they are not receiving my calls.

Copany details are as below

Contact Number

8092149701

9534360111

Email

[email protected]

Please guide me to get back my amount and if that company is fraud to block such companies.

Thank you

Business Reply  Amit G., 2014-02-25, 03:10PM CST

Dear Ravinder,

As Per NORMS Of Company,Retailers have to maintain minimum 5000/- trade limit balance for every time.

if you aspect fast transaction to your account please maintain at least 5000/-

Other wise we will activate your account forever.

Thanks

Zeetek India

08092149701

sandeep chauhan, 2014-03-01, 06:30AM CST

I hav emade payment of Rs.2000 on 20 Feb 2014.but it is not updated till now.

this is so much irritating.

if you do not want to update this amount please refund it to my account from where it is transferred into your account.

And one thing more at the time sign up you had not put any this type of condition of maintaining of Rs.5000 monthly.And you have got the amount Rs.1000 only for making my account.

now you have put the condition then deactivate my account and refund my amount Rs.1000 and also pending payment Rs.2000

If you have question for using your service till now then you have also got the commission on every recharge and made money.and why did you not deactivate my account till now while till now I have not maintaining Rs.5000 monthly in my account.Its means you have put this type of condition just now for making fool customers.

sandeep chauhan, 2014-03-01, 06:33AM CST

if you are honest then refund my total amount Rs.3000

and deactivate my account and close the matter.

Thank you

sandeep chauhan, 2014-03-03, 09:59AM CST

what is the matter all are frauds in the world be happy enjoy only Rs.3000

sandeep chauhan, 2014-03-03, 10:01AM CST

Sir,

I have taken the retailer ship from zti recharge of Rs.1000.

After activating the account there is provision for transferring the amount in the company account that amount is updated in online account and use that amount for recharging any mobile.I have transffer amount many times that was updated and I recharged mobiles.

I have used this service for one years after that I have trasfer amount Rs.1000 on 06 Feb 2014 for recharging the mobile but company has not update this amount in my account.I have sent many emails to the company but company has not solve my problem I have made many calls and SMS to the company but they are not receiving my calls.

Copany details are as below

Contact Number

8092149701

9534360111

Email

[email protected]

Please guide me to get back my amount and if that company is fraud to block such companies.

Thank you

I have made payment of Rs.2000 on 20 Feb 2014.but it is not updated till now.

this is so much irritating.

if you do not want to update this amount please refund it to my account from where it is transferred into your account.

And one thing more at the time sign up you had not put any this type of condition of maintaining of Rs.5000 monthly.And you have got the amount Rs.1000 only for making my account.

now you have put the condition then deactivate my account and refund my amount Rs.1000 and also pending payment Rs.2000

If you have question for using your service till now then you have also got the commission on every recharge and made money.and why did you not deactivate my account till now while till now I have not maintaining Rs.5000 monthly in my account.Its means you have put this type of condition just now for making fool customers.

Amit G., 2014-03-03, 08:55PM CST

Dear Sandeep,

The Rules is for every One ,Not for you specially.we can't do any thing.you can go ahead.

Team,Supports

sandeep chauhan, 2014-03-04, 03:54AM CST

Ok rules are for every one then why are you said me for go ahead . why not simply refund my amount which is tranfered by me to your account.And close the matter if you are honest.

Post a Comment